Tuesday, May 17

Esok KOKO

salam readers.
"alamak esok koko boringlah"kata iqwan kepada pembaca blognya..haha main-main jer sebenarnya aku bukan tak suka koko tapi aku tak suka koko disebabkan aku akan lambat siap keje skola herrrmm tu pasallah.......

"korang paham tak ape aku nak bagi maklumat yang tak penting ni"


kalau hendak pergi ke koko,
mesti bersama maruko,
kalau ada aktiviti koko,
duduk goyang kaki minum milo.

kikiki pandai tak saya buat pantun.....mestilahkan ni kan iqwan kuikuikui ape pon aku berjaya dapatkan advertistment daripada : advertlets and mangga ad
tq advertlets and mangga ad

sebelum tu pergilah ke blog saya 4 kali seminggu kalau tak de post baru boleh bla dari blog aku bile ade post baru baca bukan hanya nak tengok tutorial aku jerk......


habis dah....

No comments:

Post a Comment